Grycan Lody truskawkowe 500 ml
towar niedostępny
Opis
Składniki
Tekst dotyczący alergenów
Produkt bezglutenowy.Produkt może zawierać orzeszki arachidowe i inne orzechy, sezam, soję.
Wartości odżywcze
100 g produktu: | %*) | |
---|---|---|
wartość energetyczna | 953 kJ / 228 kcal | 11% |
tłuszcz | 11,9 g | 17% |
w tym kwasy tłuszczowe nasycone | 7,5 g | 38% |
węglowodany | 26,0 g | 10% |
w tym cukry | 23,2 g | 26% |
błonnik | 0,7 g | |
białko | 3,6 g | 7% |
sól | 0,12 g | 2% |
*) % referencyjnej wartości spożycia | ||
Referencyjna wartość spożycia dla przeciętnej osoby dorosłej (8400 kJ/2000 kcal) |
Obliczona wartość odżywcza
na 100g | |||
---|---|---|---|
Wartość energetyczna (kJ) | 953 | ||
Wartość energetyczna (kcal) | 228 | ||
Tłuszcz (g) | 11.9 | ||
w tym kwasy tłuszczowe nasycone (g) | 7.5 | ||
Węglowodany (g) | 26 | ||
w tym cukry (g) | 23.2 | ||
Błonnik (g) | 0.7 | ||
Białko (g) | 3.6 | ||
Sól (g) | 0.12 |
Opis produktu
Marka
Grycan
Cechy
jakość gwarantuję osobiście - Z. Grycan
smak świeżych truskawek
bez glutenu
Marka standaryzowana
Marka - Grycan
Nazwa produktu uregulowana prawnie
Lody truskawkowe
Marketing
Kontakt
Lodziarnie Firmowe Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Adres kontaktowy
ul. Kwitnącej Wiśni 2
05-462 Majdan
Polska
Opis produktu
Lody Grycan o smaku świeżych truskawek tworzone są z naturalnych składników z dbałością o najdrobniejsze szczegóły, w oparciu o tradycyjną recepturę udoskonalaną przez pokolenia rodziny cukierników. Do ich produkcji użyto ręcznie selekcjonowanych i przygotowywanych wyśmienitych polskich owoców o pełnym smaku i aromacie. Dzięki temu możesz poczuć wyjątkowy smak świeżych truskawek o każdej porze dnia i roku - zawsze, kiedy masz ochotę na coś naprawdę pysznego!
O marce
Grycan
Lody od pokoleń
O producencie
Jaki jest sekret naszych lodów?
Już od ponad stu lat nasza rodzina zajmuje się produkcją lodów - mój dziadek Grzegorz Grycan opracował własną recepturę. Mijają pokolenia, a my ciągle stosujemy jego przepisy. Jako mistrz cukiernictwa próbuję dodać do tej rodzinnej tradycji coś swojego - realizować własne pomysły, które pozwolą zapisać kolejną kartę w księdze historii "Lodów od pokoleń". Osobiście dołożę wszelkich starań, aby cieszyli się Państwo lodami najwyższej jakości.
W naszych Lodziarniach Firmowych znajdziecie Państwo niezwykłe smaki, którymi można się delektować do woli. Ciepła atmosfera, aromat świeżo parzonej kawy i zapach domowego ciasta sprzyjają spotkaniom, do celebrowania których serdecznie zapraszam.
Z. Grycan
Pozostałe informacje
Zawartość netto: 300 g / 500 ml
Zdrowie i styl życia
Informacje dot. stylu życia
- Bezglutenowy
Zalecenia dla alergików
Zboża zawierające gluten - Nie zawiera
Jaja - Zawiera
Mleko - Zawiera
Orzechy - Może zawierać
Orzeszki ziemne - Może zawierać
Sezam - Może zawierać
Soja - Może zawierać
Przechowywanie i stosowanie
Rodzaj przechowywania
Typ | Maks. temp. °C | |||
---|---|---|---|---|
Zamrażać | -18 |
Przechowywanie
Temperatura przechowywania nie wyższa niż -18°C. Lody rozmrożone nie mogą być ponownie zamrażane.
Opakowanie
Rozmiar opakowania
500ml
Wymiar liczbowy
Wymiar liczbowy - 500
Wymiar
Wymagana wysokość na półce (mm) | Wymagana szerokość na półce (mm) | Wymagana głębokość na półce (mm) |
---|---|---|
114 | 94 | 94 |
(Zasady Wymiarowania Opakowań GS1)
Jednostka (specyficzna)
Jednostka (specyficzna) - Mililitrów
Rodzaj opakowania
Typ - Kubek
Waga
Waga brutto - 333
Jednostka sprzedażowa
Wysokość - 114
Szerokość - 94
Głębokość - 94
Obsługa klienta
Adres producenta
Lodziarnie Firmowe Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
ul. Kwitnącej Wiśni 2
05-462 Majdan
Polska
+48 22 780 41 80
www.grycan.pl
Adres zwrotny
Lodziarnie Firmowe Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
ul. Kwitnącej Wiśni 2
05-462 Majdan
Polska
+48 22 780 41 80
www.grycan.pl
Telefon kontaktowy
+48 22 780 41 80
Adres internetowy
www.grycan.pl
Rozszerzone dane
Języki na opakowaniu
- angielski
- polski
Podzielony opis produktu
Nazwa funkcjonalna - Lody
Wariant - truskawkowe
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.