Velvet Camomile & Aloe Vera Nawilżany papier toaletowy 42 sztuki
towar niedostępny
Opis
Marka
Velvet
Marka standaryzowana
Marka - Velvet
Marketing
Kontakt
Velvet CARE sp. z o.o.
Adres kontaktowy
Klucze-Osada 3
32-310 Klucze
Logotypy stron trzecich
- FSC
Opis produktu
Nawilżany papier toaletowy to doskonałe uzupełnienie codziennej toalety, które wyznacza nowy standard higieny i czystości. W połączeniu z tradycyjnym papierem toaletowym zapewnia odświeżenie i komfort w każdych warunkach. Delikatne listki papieru nawilżanego, zamkniętego w poręcznym opakowaniu z klapką, wykonane są z biodegradowalnej i spłukiwalnej włókniny, dzięki czemu po użyciu można je wyrzucać do toalety.
O marce
Velvet
Miękki jak aksamit
Od 20. lat marka Velvet to lider kategorii papierowych w Polsce, obecna w domach milionów Polaków. Cieszy się powszechną znajomością i dużą intencją zakupową. Velvet to synonim miękkości i komfortu.
O producencie
Velvet CARE to jeden z największych producentów wyrobów higienicznych w Polsce. Szybko odpowiada na potrzeby i zmiany, z pasją poszukując kreatywnych i skutecznych rozwiązań, aby realizować wspólne cele.
Przechowywanie i stosowanie
Rodzaj przechowywania
Typ | ||||
---|---|---|---|---|
Przechowywać w temperaturze otoczenia |
Opakowanie
Wymiar
Wymagana wysokość na półce (mm) | Wymagana szerokość na półce (mm) | Wymagana głębokość na półce (mm) |
---|---|---|
117 | 203 | 47 |
(Zasady Wymiarowania Opakowań GS1)
Rodzaj opakowania
Typ - Opakowanie
Waga
Waga brutto - 204
Jednostka sprzedażowa
Wysokość - 117
Szerokość - 203
Głębokość - 47
Liczba użyć
Liczba czynności użycia - sztuk/sztuki
Jednostki
Liczba jednostek
Liczba jednostek - 42
Rodzaj jednostki
sztuki
Obsługa klienta
Adres producenta
Velvet CARE sp. z o.o.
Klucze-Osada 3
32-310 Klucze
Adres zwrotny
Velvet CARE sp. z o.o.
Klucze-Osada 3
32-310 Klucze
Rozszerzone dane
Języki na opakowaniu
- polski
Podzielony opis produktu
Nazwa funkcjonalna - Nawilżany papier toaletowy
Wariant - Camomile & Aloe Vera
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.